.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاپیتان مازندرانی پرسپولیس:داور با اشتباهش سرنوشت بازی را تغییر داد
کاپیتان مازندرانی پرسپولیس:داور با اشتباهش سرنوشت بازی را تغییر داد

کاپیتان مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد اشتباهات داوری نتیجه شصت و نهمین شهرآورد تهران را مشخص کرده و تیمش استحقاق شکست در این بازی را نداشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، شیث رضایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در بازی امروز بازنده نبود. نمی دانم کمک داور گل صد در صد درست تیم ما را چرا مردود اعلام کرد مطمئنا کارشناسان هم اعتقاد دارند که گل صحیح پرسپولیس به اشتباه مردود اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: من از عقب دیدم که بازیکن ما در محوطه آفساید قرار نداشت و نمی توانم باور کنم چطور کمک داور تصمیم اشتباه گرفت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر کمک داور گل ما را به اشتباه مردود اعلام کرده است هرگز نباید خود را ببخشد و اگر هم تصمیم او درست بوده که ما یک بر صفر باختیم و هیچ اعتراضی نداریم.

شیث رضایی خاطرنشان کرد: شهرآورد با دیگر مسابقات لیگ تفاوت دارد با این حال داوران نتوانستند قضاوت خوبی داشته باشد ما بازی یک بر صفر برده را به دلیل اشتباه کمک داور با نتیجه یک بر صفر باختیم با این حال این از شایستگی های پرسپولیس کم نمی کند و مطمئن باشید هواداران پرسپولیس در این مسابقه مانند همیشه سربلند بودند هم ما و هم هواداران سر خود را بالا می گیریم چرا که هیچ کس این باخت ما را نخواهد پذیرفت.

وی با تاکید دوباره بر اینکه اشتباهات داور سرنوشت شصت و نهمین شهرآورد تهران را تغییر داد افزود: استقلال در 45 دقیقه نیمه دوم حتی یک موقعیت گلزنی را هم نداشت و فقط در یک 15 دقیقه نیمه اول چند موقعیت گل زنی داشت.

شیث رضایی در پایان گفت: من برای هوداران پرسپولیس بازی می کنم و همیشه به احترام آنها وارد زمین می شوم امروز هم از آن عذرخواهی می کنم که نتوانستیم برنده از بازی خارج شویم اما ما فقط نتیجه ظاهری را واگذار کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز جمعه با پیروزی یک بر صفر استقلال در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مهر 1389
شیث عزیز من طرفدار سرسخت آقای دایی هستم، یعنی ایشان هرجا باشند من طرفدار آن تیم هستم. اما در خصوص شکست کمک داور همان اشتباهی را مرتکب شد که شما در هواپیما انجام دادی ، مگر قرار بود شما را اعدام کنند خوب پیش آمد . اینقدر کمک داور را سرکوب نکنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.713 seconds.